Followers

Thursday, October 29, 2009

typing...typing..

smlam... berlatih choir untuk persembhan annual dinner dis saturday... not bad la.. padan la dengan kiteorg yang berlatih last2 minute.. kiteorg buang lagu generasiku coz x smpat nak catch up OAG nyanyi... lagu sngat la,... aku n anis ajar step2 tyme choir... just gerak2 badan jer, mmg nak buat banyak2 tp x jai, makin berterabur ader la.. alhamdulillah r, nyanyi?? dh ckup kuat kot... pergerakan pon macam dh nak selari!! thanks you all for da kerjasama!!

exam mmg dh makin dekat!! tp, revision?? ntah ke mana!! aku dh stat la sket bio!! sket jer... blajar lam klass ngan may chen n husna.. addmath lak, buat latihan yg teacher bg jer.. skarang ni, macam dah x smpat jer nk stdy smua, so, aku cadang nk jawab soklan2 exam yg aku fotostat!! kirenye, jwb smbil study la... tadi, pegy jumpa teacher bio, tnyer soklan yg kiteorg x pham... teacher ckp, essay at least nk 3 pages!! aiyoo... aku, 3 baris pon dh x tau nak tulis aper... 3 pages?? lagi la... mase dop tgh dngar teacher explain, balqis datang kat blakang aku ckp f1 in school challenge 17 nov, hari last exam!! haaaih~~ cam ner ngan exam?? next week smemangnya kan mnjadi mnggu yg busy giler2... aku dh la x prepare nk exam lagi... cuak tol la!! tak kan la x nak stay behind buat keje2 f1, kete pon blom ader lagi ni... aku rse aku kne bersdia trima kemungkinan next year trun klass la... waaa~~ x sanggup!! (T______T)

paper pon, i'll try my best... everyone... please pray for my best ya!!

No comments:

Post a Comment