Followers

Monday, September 13, 2010

passport!!

huhu~~ hari ini, aku pergi buat passport, nk pergi singapore, sokong budak-budak f1... hahaha, x der la, saje jer, senang nak masuk thailand, hahahhaa... memang lama gila lah duduk kat jabatan imigresen tuh.. sampai banyak kali aku tertido, fyi, ak mmg ratu tidur kot,.. oh ye, before that, pergi umah cik su dulu, raya, makan-makan, sembahyang.. after zohor, baru lah pergi, sampai jer kat situ, ukur tinggi, semua macam x percaya ngan tinggi masing, tinggi aku 161cm.. biar betul?? tu tinggi ak mase fom 3 kot, and now i'm much more taller la.. haih~~ abaikan jer la.. mase mama suruh tanda tangan kat borang, ak cakap aku x der tanda tangan and why not cop jari jer, lagi senang, orang nk tiru pun x bleh, maklumlah satu dalam seribu, mama x bagi, dia cakap macam mak cik2 jer cop jari, and finally aku sign la gak, sign jer nme aku dlm bahasa cina, senang!! ahahahahaha...

then, setelah beberapa jam menunggu, passport ku telah siap!! yay~~ boleh pergi singapore.. ops.. x der lah.. hahahaha.. abg yang jaga kaunter tuh, suruh la aku sign.. sign lagi, then, dye ckp ' sign kut melayu deh' and ak terkedu, 'aik, tadi aku sign dlm bhasa cina, so macam maner ni??'
oleh sebab otak aku x boleh berfungsi dengan baik, aku ikut jer la.. aku just tulis farhana.

mama datang, and she's like, 'what!!, why did u use different signature?' mom, i dont know okay? that guy asked me to sign in malay, and i just follow his instruction... laki tuh plak syik cakap, x per2 jer.. adoi~~ macam maner ni?? nanti, x psal2 aku sorang kene tinggal kat airport... x lulus.. wakkakakaa...

No comments:

Post a Comment