Followers

Friday, April 8, 2011

kebosanan di malam hari..


aku update blog? thats mean aku sedang bosan lah ni.. HAHAHA.. esok, mahu dating dengan rakan-rakan.. miss them a lot.. tahun ni memang tahun paling kerap la aku melawat kb mall, aku rasa pak cik-pak cik yang basuh kereta dekat bawah tu pon dah kenal kot aku and mak aku.. sebab, kami selalu basuh kereta dekat situ, sebab malas nak cari parking, rm8 je kalau basuh only.. worth la, basuh dalam and luar..

tengok gambar di atas ye, sekarang, semua orang sedang bercakap-cakap pasal f1.. nak pergi tengok gak!! my ayah su is one of the f1 medical service team.. ayah su, i want one ticket, please??

seriously, rindu f1 in schools.. happy gila kot masa f1, hahaha.. sebab f1, aku rapat ngan farah, zati, nik.. mereka bertiga je kot orang-orang yang aku kurang rapat sebelum f1 and telah menjadi sangat sangat baik after f1.. thanks to f1 ya!! sebab f1, aku merasa naik bas 15 0rang termasuk driver bas, pergi kl.. cool x? walaupun, pembaziran berlaku yer di situ, tapi, bila lagi kan nak merasa experience sebegitu?? sebab f1, aku kenal la juga machine-machine dekat bengkel tuh and solid edge :D.. sebab f1, kami pernah pergi bengkel malam-malam, sebelum f1, bengkel? haram aku nak pergi kot... sebab f1, aku pernah pergi rumah sir mokhtar.. HAHA, yang ni memang x boleh blah la.. tapi, betul la kan, kalau harapkan aku nak pergi rumah sir yang jauh di sana, x sampai la kot.. hehehe.. sebab f1, kami ke tumpat, nama kampung tuh aku dah lupa la, sampai tengah malam semata-mata nak cat kereta.. sebab f1, aku skip final exam and need to exam dalam cuti, and the exam dalam cuti, is really really really not good, kan rakan-rakan f1.? sebab f1, aku dapat rakan the whole malaysia, walaupun x rapat sangat, tapi kalau jumpa, insyaallah aku cam, sebab berhari-hari tengok muka sama je.. hahaha.. sebab f1, banyak benda yang aku belajar, how to communicate in front of people, how to search for sponsorship, how to conduct an event sebab aku kena menacara majlis depan-depan ramai orang-orang besar, dato muhyiddin, dato alimuddin, and yang datang sekolah aku lupa nama ape.. so, adik-adik form 4 sekalian, grab the oppurtunity, join f1 in schools, u all x kan rugi la, seriouly, x tipu.. :)

No comments:

Post a Comment