Followers

Thursday, October 27, 2011

kene marah lagi

memang blog ni jadi tempat luah perasaan lah.. tulis dekat fb n tweeter nanti orang tahu. :( kene marah lagi hari ni . kenapa yang buruk aku semua kau nak nampak ? yang baik , xder nye kan .. sedih la.. hidup ni asyik kene marah je . aku ni perangai sebijik-bijik dia je, so, salah siapa aku jadi macam ni? aku x kan nangis depan orang, aku kuat ye. hahaha. memang aku x boleh stay dekat lah ngan mama abah family semua. nak lari lah macam ni, kan best kalau boleh buat macam dalam cerita bagai, sedih sedih lari rumah, barulah orang appreciate kita kan ?









memang betul lah absence make the heart grow fonder :) duduk dekat gaduh je, tambah dosa aku free free .





p/s : sorry . saya tahu saya x boleh cakap macam ni. tapi itulah yang saya rasa . i need to say it out loud so that u know but i dont have the courage . maaf sekali lagi .

No comments:

Post a Comment