Followers

Saturday, March 26, 2011

HAHAHA :DD

hari ni, ak supper dupper happy.. why? because ada program selangkah ke uitm kat uitm machang, for your information, uitm machang ni macam jiran aku gak la.. jalan 5 langkah je kot untuk sampai.. pagi-pagi lagi aku dah bangun, excited nak pergi uitm.. HAHAHA... i wanna meet my girlfriendssss la.. dalam pukul 10, headgirl call cakap dah sampai, so, aku berhajat nak teman dia dulu la.. pergi tunggu headgirl.. sekali, terjumpa awa sekali.. bahagianya jumpa budak zs.. actually aku x baik pun dengan awa tapi after the english camp, kami jadi kawan~ hahaha.. sebelum ni, just knal muka kot.. cakap bila perlu je, facebook pon x add..

lepas tu, jumpa mirashi, am, hani, mc pa, titien, amy, ameylia and ramai2 lagi.. memang happy la jumpa kawan-kawan.. saya sangat gembira :DD mereka lepak dekat kedai saya after that.. sorry girls, x mampu nak belanja makan semua, ramai sangat,. belanja air je la yer? haha..

tadi, dekat uitm, aku ngan am masuk ke sesi kaunseling, tetiba aku rasa macam malas la lak buat pharmacy -,- nak ambik sains aktuari la.. money money money .. hahaha.. dasar mata duitan, kan? hey, without money? xleh hidup atas dunia ni tau :p apa-apa pun, lets do istikarah.. ask from allah, HE know what the best for me and us :)

1 more thing, i met an annoying guy today, malas nak cerita pasal dia... menyampah betul~ huh!!

No comments:

Post a Comment