Followers

Thursday, August 27, 2009

back to OWSTEL!!

fuh....ae ni dah kne balik owstel... malasnyer... omwork blom siap lagi!! mmg kalau balik umah, omwork x kan siap arr...haks3... saper la pakar addmath, tolong aku!! aku x paham langsung pasal log nie...jambori pnyer pasal, tnggal klass addmath 4 mse!! exam nie, aku x tahu la nak jawab cam ner.. pray for me ya everybody!!! physic?? chemist?? bio?? korang mmg MEMBUNUHKU la.... jambori mmg best, tp sbb tue gak la, aku sedikit ketinggalan... anyway, really miss sweet moment kat jambori!! =) tp, kekadang tue dak2 laki ni menyerabutkan la... thanks god, skolah ku all GIRLS!! hurm.. aper lagi erk?? oh ya.. keje2 F1!! bnyaknyer nak kne buat... design baju, blog, kete, cari sponsor, n bla3.... satu lagi keje yang memenatkan otakku... actually, aku mmg ske dop kat owstel skang tp kebelakangan nie cam mlss jer coz ader la SOMEONE, one ker?? some people la yg aku x leh nak kamceng... tp, x tau ar.. x knal maka x chenta kan, kan, kan?!? whatelse hah?? handphone!! goodbye darlim... x leh dah nop msg2 or wat... ana, bo bwa fon ya!! LALAI gillow nanti!!

esok skolah..

ana...stdy molep!! you can do it!! walaupun aku x la bijak cam kamu, kamu, n kamu semua... tapi aku akan try yg da best!! stdy for life....chewah...

k la.. nothim tue say actually... nanti ader mase, kan ku story lagi aper yg patot!!

with love...

ana

No comments:

Post a Comment